We hebben de kaartservice bijgewerkt en enkele aanpassingen gedaan aan het app-pictogram. Daarnaast hebben we de code opgeruimd om een stabiele en vredige Kerstmis te garanderen voor onze klanten en ontwikkelaars.
Ben je het gedoe met je telefoon beu als je je ticket moet laten zien? Nu kun je een widget voor je abonnement toevoegen aan je lock-scherm!
We vervangen de tool die we gebruiken om fouten in de app op te sporen. Zo kunnen wij snel problemen oplossen die tot ‘app crashes’ leiden. Bovendien hebben we het flikkeren van het scherm verwijderd dat sommigen van jullie ervoeren bij het bekijken van reisgegevens.
We hebben wat liefde gegeven aan het samenvattingsgedeelte van de ticketaankoop. Daarnaast hebben we ons voorbereid op de splitsing van de provincies Vestfold en Telemark met betrekking tot lokale kaartaankoop.
We gaan door met onze schoonmaak vóór Kerstmis! We verwijderen oude code om de app eenvoudiger te onderhouden en overzichtelijker te maken voor onze klanten.
We gaan door met onze schoonmaak vóór Kerstmis! We verwijderen oude code om de app eenvoudiger te onderhouden en overzichtelijker te maken voor onze klanten.
We beginnen de feestdagen met een beetje schoonmaak vóór Kerstmis: het oplossen van bugs, het opruimen van codes en dat soort dingen!
We beginnen de feestdagen met een beetje schoonmaak vóór Kerstmis: het oplossen van bugs, het opruimen van codes en dat soort dingen!
Klanten met seizoenskaarten hebben de laatste tijd problemen met zitplaatsreserveringen. Dat hebben we nu opgelost!
We hebben een reeks ontwerpverbeteringen en bugfixes voltooid in het ticketaankoopproces. Een kaartje kopen zou nu een nog vlottere ervaring moeten zijn!
We hebben de klantervaring voor ticketaankopen aangepast. Het is nu ook makkelijker voor Android-gebruikers om feedback te geven over de app.
We hebben de gebruikerservaring in de aanvraag voor compensatie en terugbetaling verbeterd. We hebben ook een handvol technische en visuele bugs opgelost.
We hebben de app opgefrist met een paar nieuwe iconen en verbeteringen aangebracht voor onze slechtziende klanten. Ook heeft het Zweedse Home-scherm een broodnodige make-over gekregen.
We hebben een fout met Smartprice opgelost. Daarnaast hebben we stappen ondernomen om de kaartaankoop te vereenvoudigen voor reizen met verschillende wijzigingen onderweg.
We hebben onze betalingsoplossing geüpgraded en hier en daar enkele kleine verbeteringen aangebracht.
Helaas kunnen onze ontwikkelaars het extreme weer niet stoppen. Nu kun je in de Vy-app in ieder geval snel en eenvoudig restitutie en compensatie aanvragen als je vertrek getroffen is door de regen.
Helaas kunnen onze ontwikkelaars het extreme weer niet stoppen. Nu kun je in de Vy-app in ieder geval snel en eenvoudig restitutie en compensatie aanvragen als je vertrek getroffen is door de regen.
Er zijn vandaag geen baanbrekende nieuwe functionaliteiten, maar je mag de voortdurende verbetering en het regelmatig repareren van bugs niet vergeten!
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
We hebben eraan gewerkt om het nog gemakkelijker te maken om tickets te kopen. Met deze versie zullen we geleidelijk beginnen met het invoeren van de wijzigingen. We hebben ook kleine aanpassingen gedaan aan de muziekspeler in Green Journey.
We hebben vooral een aantal verbeteringen doorgevoerd voor onze slechtziende en blinde klanten. Bovendien ziet Favorieten er nu overzichtelijker uit als er verkeersproblemen zijn.
Als u uw geolocatie deelt, selecteren we automatisch uw lokale transportbedrijf (Ruter, Skyss, etc.) wanneer u een lokaal of abonnement koopt. Ta-da – nu krijg je nog sneller tickets!
De informatie getoond in 'Vertrek en aankomst' onder 'Zoeken en kopen' is nu chronologisch gesorteerd in plaats van op tracknummer als er veel tracks op het station zijn. Daarnaast hebben we een aantal ontwerpverbeteringen doorgevoerd in de app.
We hebben enkele bugs verholpen en verbeteringen aangebracht in termen van stabiliteit.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Beloningsprogramma Green Journey - lees kranten en tijdschriften, vind wandeltips en stem op milieuprojecten
Beloningsprogramma Green Journey - lees kranten en tijdschriften, vind wandeltips en stem voor milieuprojecten
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie lost een bug op waardoor de applicatie crashte bij het opstarten op sommige apparaten.
In deze versie hebben we een geheel nieuwe vertreklijst geïntroduceerd. U kunt gemakkelijk de volgende vertrekken vanaf uw station zien of hier stoppen. Tik op het station op de kaart of gebruik de nieuwe vertrekknop in Find Journey om aan de slag te gaan. Bovendien hebben we uw favorieten op het tabblad Home nu nog beter gemaakt.
Bedankt voor alle feedback, we lezen alles en verbeteren de app op basis van jouw input. Wij wensen u een goede reis!
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Verbeterd ticketontwerp en reisinformatie over gekochte reizen. Naast een aantal bugfixes is er ook onboarding voor Zweedse gebruikers toegevoegd.
We hebben naar uw ideeën en suggesties van het feedbackmodel geluisterd en hebben hard gewerkt met zowel grote als kleine oplossingen na de release van de nieuwe en verbeterde Vy-app. Onder andere het startscherm en Find journey hebben verschillende verbeteringen, en we voegen continu nieuw openbaar vervoer en taxidiensten toe, zodat je een alles-in-één app kunt kopen.
Bedankt voor alle constructieve feedback, we streven ernaar om de app voor iedereen te verbeteren. Heb een goede reis!
We hebben naar uw ideeën en suggesties van het feedbackmodel geluisterd en hebben hard gewerkt met zowel grote als kleine oplossingen na de release van de nieuwe en verbeterde Vy-app. Onder andere het startscherm en Find journey hebben verschillende verbeteringen, en we voegen continu nieuw openbaar vervoer en taxidiensten toe, zodat je een alles-in-één app kunt kopen.
Bedankt voor alle constructieve feedback, we streven ernaar om de app voor iedereen te verbeteren. Heb een goede reis!
Een verbeterde app van 16 november
Vy heeft als doel het gemakkelijk te maken om op een milieuvriendelijke manier van deur tot deur te reizen - niet alleen tussen stations en bushaltes. Daarom hebben we een aantal grote wijzigingen aangebracht in de Vy-app.
bugfixes Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Bekijk de positie van de trein op de kaart als de trein is vertrokken van zijn oorsprong. We hebben het ook mogelijk gemaakt om bij het zoeken naar reizen op meerdere operators te filteren.
Onder 'Vind reis' kun je nu zien waar de trein is en je hele reis in de kaart. Pendelaars kunnen ook de positie van de trein zien onder Favorieten.
Onthoud dat u de capaciteit van treinen in de app kunt zien en een vertrek met een goede capaciteit kunt kiezen. Houd afstand tot anderen en koop een kaartje voordat u op reis gaat.
We hebben de zomervakantie achter de schermen grondig schoongemaakt, zodat de app nog beter voor je werkt. Onze nieuwe journeyplanner (bèta) wordt nog beter, met toegang tot zowel stadsfietsen als kickbikes. Daarnaast kun je straks kaartjes kopen voor meerdere reizigers tegelijk. We hebben het ook nog gemakkelijker gemaakt om te selecteren hoe u wilt reizen, zodat u gemakkelijk kunt kiezen tussen bussen, treinen en andere vervoerswijzen.
Tenslotte! Realtime positie van de trein in Favorieten. Geef ons gerust feedback.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Je kunt nu de Vy-app gebruiken om taxi's te boeken in zowel Fredrikstad als Sarpsborg, of je nu reist of later.
Daarnaast kunt u onze nieuwe reisplanner uitproberen die u met de trein, bus, boot, tram en boot van deur tot deur brengt.
Voor degenen onder u die pendelen, kunt u zich abonneren op pushmeldingen voor uw treinen, zelfs zonder een in-app-ticket.
En tot slot is het nu mogelijk om ook met Vy bus favoriete routes te creëren.
Voor een aantal geselecteerde app-gebruikers lanceren we nu de mogelijkheid om een taxi te boeken in Fredrikstad. Als u niet een van de gelukkigen bent die in Fredrikstad wonen, hebben we ook een aantal verbeteringen aan de app aangebracht en voorbereid op een geheel nieuwe reisplanner.
Deze versie bevat verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
- We hebben het gemakkelijker gemaakt om Ruter-tickets te boeken via de app
- Nieuwe ontvangstbewijspagina, met de mogelijkheid om ontvangstbewijzen opnieuw naar het opgegeven e-mailadres te sturen
- Makkelijker gemaakt om een profiel aan te maken voor mensen zonder een Noors telefoonnummer
- Het bevat ook verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes
- We hebben het gemakkelijker gemaakt om Ruter-tickets te boeken via de app.
- Nieuwe ontvangstbewijspagina, met de mogelijkheid om ontvangstbewijzen opnieuw naar het opgegeven e-mailadres te sturen
- Het is gemakkelijker gemaakt om een profiel te maken voor mensen zonder een Noors telefoonnummer
- Het bevat ook verschillende stabiliteitsverbeteringen en bugfixes.
Vanaf deze versie ondersteunt de app het verkopen van buskaartjes binnen de app (zonder doorgestuurd te worden naar nettbuss.no).
Momenteel worden slechts enkele geselecteerde bestemmingen ondersteund. Binnenkort volgen meer bestemmingen.
Stuur ons zoals altijd uw feedback naar app@vy.no!
Deze versie lost ook een probleem op met het plakken van tekst in invoervelden op het tabblad Profiel voor sommige apparaten
Vanaf deze versie ondersteunt de app het verkopen van buskaartjes binnen de app (zonder doorgestuurd te worden naar nettbuss.no).
Momenteel worden slechts enkele geselecteerde bestemmingen ondersteund. Binnenkort volgen meer bestemmingen.
Stuur ons zoals altijd uw feedback naar app@vy.no!
Deze versie lost ook een probleem op met het plakken van tekst in invoervelden op het tabblad Profiel voor sommige apparaten
Deze versie lost een probleem op waarbij sommige reizigers de QR-code voor bepaalde soorten tickets niet konden tonen.
Welkom de nieuwe Vy-app!
We hebben een nieuwe look , maar u kunt zoals gewoonlijk kaartjes kopen en meldingen ontvangen. Ook bieden we zowel trein- als busreizen aan voor bepaalde bestemmingen.
Versie 10.1.7 bevat bugfixes en stabiliteitsverbeteringen.
Een prettige reis!
Welkom bij de nieuwe Vy-app!
We hebben een nieuwe look, maar je kunt kaartjes kopen en meldingen ontvangen zoals gewoonlijk. Bovendien bieden we zowel trein- als busvertrek voor bepaalde bestemmingen.
10.0: Belangrijke verbeteringen in de app-architectuur.
Goede reis!
Welkom bij de nieuwe Vy-app!
We hebben een nieuwe look, maar je kunt kaartjes kopen en meldingen ontvangen zoals gewoonlijk. Bovendien bieden we zowel trein- als busvertrek voor bepaalde bestemmingen.
9.8.10: Bugfixes.
Goede reis!
Welkom bij de nieuwe Vy-app!
We hebben een nieuwe look, maar je kunt kaartjes kopen en meldingen ontvangen zoals gewoonlijk. Bovendien bieden we zowel trein- als busvertrek voor bepaalde bestemmingen.
9.8.8: Verbeterde kassa voor woon-werkverkeer
Goede reis!
Welkom bij de nieuwe Vy-app!
We hebben een nieuwe look, maar je kunt kaartjes kopen en meldingen ontvangen zoals gewoonlijk. Bovendien bieden we zowel trein- als busvertrek voor bepaalde bestemmingen.
9.8.7: Bugfixes
Goede reis!
Naast het vertrek van treinen zie je nu ook reisalternatieven met Nettbuss op geselecteerde bestemmingen.
Stuur zoals altijd uw verzoeken en suggesties naar app@nsb.no.
Naast het vertrek van treinen zie je nu ook reisalternatieven met Nettbuss op geselecteerde bestemmingen.
Stuur zoals altijd uw verzoeken en suggesties naar app@nsb.no.
Deze update introduceert twee nieuwe functies:
- ondersteuning voor het verifiëren van aankopen met een vingerafdruk
- u kunt nu een deel van een reis wijzigen wanneer het een doorvoeruitwisseling omvat
Stuur zoals altijd uw verzoeken en suggesties naar app@nsb.no.
Deze versie bevat een functie die al lang door onze gebruikers wordt gewenst: de mogelijkheid om kaartjes te kopen voor reizen met kinderwagens, honden of huisdieren!
Deze versie bevat een nieuw ontwerp bij het kopen van kaartjes voor intercity- en regionale treinen.
Gelukkig nieuwjaar voor alle reizigers!
Deze versie bevat bugfixes en prestatieverbeteringen.
De meest opvallende toevoeging zijn verbeteringen met betrekking tot het weergeven van tekst op telefoons met een grotere lettertypeschaal.
Nieuwe:
* NSB werkt nu samen met Kolumbus (operator in Rogaland), zodat u nu uw enkele ticket kunt gebruiken voor zowel treinen als bussen.
* De app zal er beter uitzien op kleine schermformaten
* Pendelaars met stoelreservering op de Gjøvik-lijn kunnen nu 31 dagen van tevoren een plaats reserveren (binnen de geldigheidsduur van het ticket).
* Last but not least hebben we een zoemende verrassing toegevoegd die enige tijd vóór Kerstmis op de voorpagina zal verschijnen.
Blijf zoals altijd feedback geven op app@nsb.no.
In deze update hebben we verbeteringen doorgevoerd in de uitcheckprocedure voor losse tickets, en de details van uw vertrek zijn opnieuw ontworpen met de nadruk op goede reisinformatie. Dit betekent dat het kopen van een enkele kaart nog nooit zo gemakkelijk is geweest. We hopen dat je de veranderingen leuk vindt! Blijf zoals altijd feedback geven op app@nsb.no.
Introductie van een zitplaatskaart voor pendelaars met stoelreservering op Gjøvikbanen.
Blijf zoals altijd feedback en bugmeldingen sturen naar app@nsb.no
De winter komt eraan!
Naarmate de buitentemperaturen gestaag dalen, hebben we een nieuwe versie voorbereid met een geheel nieuw formulier voor het maken van nieuwe gebruikersprofielen. Deze nieuwe vorm verwijdert effectief enkele bugs in de oude vorm (hopelijk introduceert het nieuwe bugs) en maakt het proces over het algemeen een beetje eenvoudiger en leuker.
Blijf zoals altijd feedback en bugmeldingen sturen naar app@nsb.no
De app haalt nu 's nachts kaartupdates op een nieuwe manier op die het stroomverbruik vermindert. Daarnaast hebben we enkele wijzigingen aangebracht in de manier waarop de app stations in de buurt vindt.
Zomerzon, er is iets begonnen!
Deze laatste update voor de zomerhits bevat hoofdzakelijk twee dingen:
- Nieuw, vereenvoudigd boekingsproces voor lokale treinen in het Ruter-gebied
- De hardware-terugknop is hersteld in zijn oude glorie
En zoals altijd bevat de release verschillende bugfixes en kleine verbeteringen, waarvan er vele zijn gerapporteerd door onze lieve gebruikers via app@nsb.no.
Stuur ons alsjeblieft je feedback!
Goed nieuws! We lanceren een pilot voor stoelreservering met periodetickets voor forensen op Gjøvikbanen.
Deze release bevat een facelift voor de vertreklijst, momenteel alleen ingeschakeld voor Oslo - Bergen (binnenkort meer bestemmingen).
Enig nieuws: prijs per vertrek weergeven, nauwkeurigere realtime informatie en verhoogde scanbaarheid. We hopen dat je het leuk zult vinden!
Zoals altijd brengt deze update verschillende bugfixes en verbeteringen met zich mee, waarvan er vele zijn gerapporteerd door onze lieve gebruikers! Bedankt voor alle feedback en bugmeldingen - houd het alsjeblieft op app@nsb.no.
Ondersteuning toegevoegd voor het weergeven van het app-pictogram in het pushbericht wanneer de app niet op de achtergrond wordt uitgevoerd. Hiermee is toegang tot WAKE_LOCK vereist.
Bug opgelost met TalkBack. Voorkomen dat gebruikers via TalkBack naar het vertrekstation zoeken. Het spijt me zo!
Nieuw logo toegevoegd voor Vipps.
Ondersteuning toegevoegd om recent gebruikte stations met longpress te verwijderen.
Deze update bevat verbeteringen en bugfixes.
- De app wordt nu geopend op uw laatst gebruikte tabblad.
- Zoeken ondersteunt nu aliassen, zoals "Nasjonal" voor Nationaltheateret, "Gardermoen" voor Oslo Airport.
- Toegevoegd pictogram voor metro als alternatief transport.
9.2.0 - Nieuw navigatiemenu en zender zoeken 9.2.2 - Verbeterde update van de achtergrondticket 9.2.3 - Ongebruikte app-premies verwijderd die zijn toegevoegd in 9.2.2
9.1.1 - Probleem opgelost waardoor de app crashte bij het ophalen van nieuwe updates voor het ticket op de achtergrond. 9.1.0 - Nu kunt u een kaartje kopen, zelfs als de trein te laat is en de geplande vertrektijd heeft overschreden. Verbeterde weergave van ticketcontrole voor snellere inspectie. Gemakkelijker om favorieten toe te voegen en niet langer realtime te missen op verlopen tickets.
Caching van favoriete stations. Verbeterde animatie voor inspectieknop.
Visual geanimeerde aftelling tot het ticket verloopt
Ondersteuning voor 365 dagen ticket toegevoegd
Verbeterd ontwerp voor 3D-beveiligde verificatie.
Verbeterd ontwerp voor 3D-beveiligde verificatie.
Ondersteuning voor gesloten kaartverkoop voor geannuleerde treinen. Inclusief bugfix voor datumkiezer in de deviatie-push-installatie.
Verbeterde stoelverzamelaar
8.2.1 - Bug verholpen waardoor de app crashte bij het kopen van Ruter-tickets. 8.2.0 - Configureer pushmeldingen voor uw woon-werkverkeer tussen uw aankomst- en vertrekstation
Bugfix
Push-meldingen voor pendelaars binnen favorieten!
Bugfixes
Verbeterde stoplijst op je treinreis
Verbeterde ticketinformatie voor alternatief transport.